Tema: Prehod znamke Rex Kralj v italijanske roke

21. december 2023

»Naš cilj je bil, da se znamko ohrani, zato smo se odločili za predajo podjetju, ki ima dobro mrežo.«

Direktor podjetja Rex Kralj, Žiga Vrhovec, je pojasnil: 'Naš cilj je bil, da se znamko ohrani, zato smo se odločili za predajo podjetju, ki ima dobro mrežo.'
21. december 2023

»Želeli bi, da bi na spremembo gledali kot na nekaj pozitivnega, da to ni korak nazaj, temveč naprej.«

Žiga Vrhovec, direktor podjetja Rex Kralj, se zaveda velike navezanosti na legendarne Kraljeve stole in poudarja: 'Želeli bi, da bi na spremembo gledali kot na nekaj pozitivnega, da to ni korak nazaj, temveč naprej.'
21. december 2023

»Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.«

Žiga Vrhovec, direktor podjetja Rex Kralj, je odgovoril nikalno na vprašanje, ali je bil pri iskanju novega lastnika v igri tudi kakšen potencialni slovenski partner, ter dodal: 'Dejansko v tem segmentu ni slovenske blagovne znamke. Samo denar ne bi pomagal, kar je znamka nujno potrebovala za ohranitev oz. napredek, je boljša poslovna oz. prodajna mreža.'